Obra360 proiektua: Berrikuntza eta Digitalizazioa Eraikuntza Sektorean EAGIrekin eta Tolosaldea LHIIrekin

Obra360 proiektuak eraikuntzaren sektorea digitalizatzeko bidean aurrera jarraitzen du, eta, oraingoan, Tolosaldea LHII zentroaren instalazioak bisitatu ditu, ikasgela interaktibo baten teknologia zuzenean esperimentatzeko. EAGI LHIIk Easo Politeknikoa LHIIrekin lankidetzan bultzatutako proiektu berritzaile honek eraikuntzaren arloan lanbide-heziketa modernizatzeko gero eta premia handiagoari erantzuten dio, abangoardiako teknologiak erabiliz.

Zer da Obra360 proiektua?

Obra360 proiektuaren helburua agertoki birtualak sortzea da, 360 graduko irudiak eta bideoak erabiliz. Horietan, gauzatzen ari diren obrei buruzko informazio baliotsua dago. Agertoki horiek lanbide-heziketako geletan erabiltzen dira, ikasleei esperientzia murgiltzaile eta aberasgarria emanez.

Nola funtzionatzen du ikasgela interaktiboak?

Bisitan egiaztatu zen gela interaktiboa tresna indartsua dela 360º agertokiekin lan egiteko. Bere teknologiari esker, 360 graduko irudiak eta bideoak proiekta daitezke ikasgelaren perimetro osoan, uneko obren ikuspegi osoa eta errealista eskainiz. Ikuspegi horrek eraikuntza-ingurunean murgiltzeko eta proiektuaren hainbat alderdi ikuspegi bakarretik aztertzeko aukera ematen die ikasleei.

OBRA360 proiektua

Obra360 en un aula interactiva

Teknologiaren onurak 360º Lanbide Heziketan

Elkarreragina da ikasgela interaktiboak ematen duen beste funtsezko alderdietako bat. Ikasleek agertoki birtualekin elkarreragin dezakete, eta horrek eraikuntza-prozesuak hobeto ulertzea errazten du eta ikaskuntza dinamikoagoa sustatzen du. Gainera, kalitate handiko eduki teknologikoa eskuratzeko aukerak gero eta digitalizatuagoa den sektore baterako prestatzen ditu eraikuntzako etorkizuneko profesionalak.

EAGI: Eraikuntzaren digitalizazioa bultzatzen

EAGI LHII zentroa aitzindaria da eraikuntzako profesionalen prestakuntzan teknologia berriak txertatzen. Obra360 proiektuaren bidez, EAGI mugarri bat ezartzen ari da eraikuntzaren irakaskuntzan, errealitate birtuala eta 360º agertokiak sektore horretako prestakuntza hobetzeko funtsezko tresna gisa erabiliz.